Страницы

четверг, 12 марта 2015 г.

TM Lesia Zgharda DT Call

Всім доброго вечора!
Як швидко плине час...Зовсім нещодавно писала пост про набір до ДК TM Lesia Zgharda, а вже промайнуло півроку...і оголошено новий набір у команду.
 І я не хочу, аби наступний термін ДК пройшов без мене)) За ці півроку ДК TM Lesia Zgharda стала для мене рідною. Дівчата не лише надихають своєю творчістю, а й завжди підтримують, заспокоюють, спонукають до дій...
Ніколи не думала, що стану штампо-залежною)) Але так трапилось.Зараз жодний мій проект не створюється без штампів LZ. Зі штампами LZ відкрила нові можливості творчості, спробувала нові техніки і навіть трошки, одним оком, зазирнула у глибину стилю "чисто і просто", який здавався (і досі здається)) мені чимось недосяжним.

Для набору треба показати 5-7 найкращих робіт. Я покажу ті, що створилися за останні півроку і що стали улюбленими.
Листівки


Сторінки
Що ж, триматиму кулачки і сподіватимусь на позитивне рішення)) Удачі мені!)

2 комментария: